Tuesday, September 23, 2008

学生!!

已经好久好久没有update我的blog了。。。感到好抱歉哦~ 请大家多多包含哦!! *wink*wink* =)
不知不绝我以快两个月没有来巡逻我的blog了。。。hmm....为什么呢?
“因为最近好忙好忙咯!”这听起来好像是一个借口哦~ 哈哈! 没有啦!只是有点懒而已。。喂~ 但是但是但是。。。。也是有忙啦~不是借口哦!嘻嘻~

下一礼拜是我开学以来的第一个假期,*开心* * 兴奋* 说是假期可是一点也不会觉得轻松,因为下一个assignment的截至日期就快到了,这个假期又是赶赶赶好像赶羊那样*shoo*shoo*...谁说假期是给我们好好的轻松和玩一下??我到觉得那是要我们准备好考试的前奏。。。为什么?为什么?为什么?觉得功课很多很多,一天到晚都在complain assignment's due date 要到了,可是自己总是愣在那里不知从何开始。。。这是不是个借口啊??明明就不想作功课但且担惊受怕。。。这不是在自己给自己压力吗?那为什么不改变呢?为什么要明知故犯呢?是不是我们人就是这样?

最近我发觉到为什么我在生活所发觉的东西能够轻松的在朋友聊天中发表出来但不能好好的发挥在我的学业上?可能我这样讲你们未必明白。。。打个比喻:
当我们在逛街时,我们能够看到哪些公司的生意比较好哪些比较没那么理想而且我们还可以观察到原因是为什么(location not correct, customer services was not there, and so on...)但为什么当我得写一篇文章时我不能好好的发挥呢?而总是答非所问。。。我看我得好好的反省反省。。。专心一点~

好啦~今天就到此为止! 不知何时会在来观光我的blog...哈哈!

1 comment:

Anonymous said...

In any realm outside of dear military units engaged in diving, there are also groups of divers, used for civil functions. They are in most cases, release services, but also with the construction of the finest facilities and buildings, or in water. Training of these professionals include periodically run a diving lecture, but also how to guidance a deliverance in effect under water, and the ways and principles of professional and unhurt, running orders submarines. Numerous specialize in these units, and firm situations are selected in the interdependence of the needs and functions to create. Working in teams is a superiority of such dangerous and requires unceasing recovery of specific skills. This ensures a smart, organized scuba diving instruction, led by the most au fait diving instructors who can blow of a long-standing practice in this run, plus numerous successes and records. Some of them push the amenities and using the self-employed modus operandi, guide enthusiasts of the last ways of spending extra time.
Mike [url=http://www.hotdive.dogory.pl]Kurs nurkowania[/url]